جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
ن

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی گفت: عاشورای حسینی از بزرگ‌ترین رویداد های تاریخ است که جبهه حق بر علیه جبهه باطل پیروز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه، به سالروز تأسیس شورای نگهبان و تأمین اجتماعی و بهزیستی اشاره و اظهار کرد: این روز را به همه دست‌اندرکاران و کارکنان تبریک و از برگزار کنندگان انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری قدردانی و تشکر کرد.

وی افزود: رئیس‌جمهور منتخب باید مورد احترام تمام گروه‌ها و جناح های سیاسی و اجتماعی قرار گیرد و همه ملت ایران به رئیس‌جمهور منتخب احترام بگذارند.

امام جمعه میناب اضافه کرد: از رئیس‌جمهور منتخب انتظار می‌رود خارج از جناح‌بندی سیاسی به وفاق ملی بیندیشد و از ظرفیت تمام ملت برای پیشرفت و آبادانی و سربلندی ایران عزیز تلاش کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: عاشورا ظرفیت عظیمی برای نجات بشریت است به شرطی که از عاشورا بهره ببریم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری افزود: قیام عاشورا یک ظرفیت هست و در آن قابلیتی وجود دارد که با توسل و تمسک به آن نجات پیدا می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی اضافه کرد: عاشورای حسینی از بزرگ‌ترین رویداد های تاریخ است که جبهه حق بر علیه جبهه باطل پیروز می‌شود.

وی افزود: چنان سرمایه‌ای در اختیار داریم که می‌توانیم در تمام ایستگاه‌های شیاطین به‌ شرط استفاده از ظرفیت عاشورا پیروز شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha